Nyt fra Statens Administration
Statens Administration - logo
03/02/2022
 
 

Ny ydelse hjælper kunder med effektiv brugerkontrol i fællesstatslige systemer

Automatiseret brugerkontrol giver et komplet overblik over tildelte og konfliktende brugerrettigheder på tværs af systemer.
I Statens Administration har vi arbejdet intenst på at udvikle et nyt brugerkontrolsystem for rettigheder i de otte fællesstatslige systemer: IndFak, RejsUd, SKB, Statens HR, SBS, SKS, Brugeradministrationsmodulet (BAM) og Brugerstyring Løn (BSL).

Brugerkontrolsystemet består af ikke mindre end 15 softwarerobotter, der effektiviserer kontrolprocessen og fortæller præcis, hvilke kontroller der er relevante at gennemføre, og hvor der findes konfliktende rettigheder.

Den nye ydelse kalder vi Automatiseret brugerkontrol, og du kan læse meget mere om ydelsen og implementeringsprocessen på vores hjemmeside.
» Læs hele nyheden på statens-adm.dk
» Gå til servicebeskrivelsen for Automatiseret brugerkontrol